قیمت سقف متحرک استخر کرج شمال مزایا و ویژگی های سقف استخر

بهترین کیفیت و قیمت سقف متحرک استخر با بررسی مراحل اجرا و ویژگی های سقف استخر در سایت تمدن مورد بررسی قرار میگیرد همچنین در این مقاله به بررسی مزایا مقاومت و بهترین کیفیت و قیمت سقف متحرک استخر خواهیم پرداخت! کلیک کنید!

اجرای سقف متحرک استخر دارای فواید بسیار خوبی استسقف استخر پلی کربنات و شفاف که به دورنگ تضاد کار شده استاین یک سقف استخر ارتفاع بلند مدل ثابت است


استفاده از سقف متحرک استخر دارای مزایا و معایبی است. مزیت اصلی استفاده از سقف متحرک استخر این است که این سازه به شما این امکان را می دهد تا در هر شرایط آب و هوایی از استخر استفاده کنید؛ همچنین، با بسته شدن سقف متحرک استخر، می توانید از افزایش امنیت استخر برخوردار شوید و در برابر دسترسی افراد غیرمجاز به استخر به نوعی اقدام لازم را با این سازه انجام داده باشید!
مشاهده فیلم قیمت سقف متحرک استخر


https://www.aparat.com/v/9Y6qx              

حفاظت از آب استخر نیز در برابر آلودگی و تبخیر یکی از بهترین دلایل جهت اجرا و استفاده از سقف متحرک استخر می باشد.
پوششی که استخر شما را مسقف می کند از جنس پلی کربنات است. 
ورق های پلی کربنات با استفاده از روش roll out تولید می گردد و به دلیل طرح ها و رنگ های مختلف باعث زیبایی کار شده و علاوه بر آن با توجه به ویژگی دوجداره بودن و برجستگی و رنگ هایی که دارد، باعث شکست نور شده و این شکست نور و رنگی شدن فضای استخر، زیبایی خاصی به فضای شما می بخشد همچنین ورق های سقف متحرک استخر دارای لایهUV  بوده و باعث جلوگیری از ورود این اشعه به داخل استخر می شود.

برای استعلام قیمت کلیک کنید.
پوشش پلی کربنات در شیراز بررسی سقف استخر در زمان
در این قسمت می خواهیم سقف استخر را در سه زمان، یعنی

زمانی که ساز بسته است!
زمانی که سازه باز است!
و زمانی که سازه در حال باز و بسته شدن است!
را بررسی کنیم.

سازه بسته:
سقف استخر معمولا شامل ریل ها ، چرخ ها و پنل هایی است که روی ریل ها حرکت می کنند تا سطح استخر را بپوشانند یا نمایان کنند. پنل ها معمولا به هم متصل و قفل شده اند تا از کنار هم جدا نشوند.
سازه باز:
سقف استخر متحرک از پنل هایی تشکیل شده اند که از هم جدا می شوند تا به اندازه دلخواه باز یا بسته شوند.
این نوع سازه انعطاف پذیری بیشتری دارد و سبب می شود که شما در هر زمان و به هر اندازه استخر خود را مسقف کنید.
مکانیسم کنترل باز و بسته شدن:
این مکانیسم می تواند شامل موتور برقی شود و یا اینکه به وسیله ی دست باز و بسته گردد.
همانطور که ذکر شد کاربر میتواند میزان باز بودن سقف را به اندازه مورد نیاز تنظیم کند و در صورت برقی بودن، از راه دور و حتی در داخل استخر این کار را انجام دهد.
سقف استخر متحرک آب بندی می شود.
درزها و فضاهای میان پنل ها با مواد عایقی مثل الاستومر یا نوارهای درزگیری عایق می شود تا هرگونه نشت آب باران و یا تبادل دما را محدود کند.سقف متحرک استخر مدل تلسکوپی

بررسی و اجرای سقف متحرک استخر
دیگر موضوعی که در اجرای سقف متحرک استخر اهمیت دارد بررسی کردن موقعیت و شکل سقف استخر است
بررسی اول
چرا که بررسی موقعیت سقف استخر و شکل آن نیز بسیار مهم بوده؛ چرا که خیلی مهم است که استخر شما دارد در یک منطقه سردسیر دارد ساخته می شود یا یک منطقه گرمسیر به طور مثال تفاوت هایی میان شهرستان دماوند و شهرستان کرج وجود دارد که هنگام اجرای پروژه بر اساس بوم محل پروژه شما ساخته شده و تحویل و نصب می گردد چرا که اجرای این سازه کاری تخصصی بوده و نیازمند به مهندسین خبره ای دارد علاوه بر این هنگام اجرای پروژه سقف استخر باید بدون نقص و مقاومت برای تحمل فشارهای وارده به سقف باشد.
جهت مطالعه بیشتر انواع سقف استخر
جهت مطالعه بیشتر سقف متحرک استخر مقاوم
بررسی دوم
بررسی عایق‌های حرارتی و صوتی است، که سقف استخر و خود استخر به عبارتی نیازمند چنین عایق‌های حرارتی و صوتی هستند تا از گرمای آفتاب و سرمای هوا و همچنین صداهای مزاحم در پیرامون استخر جلوگیری شود.

نکته قابل توجه این است که باید از کیفیت و کارایی متریال سقف استخر اطمینان حاصل پیدا کنید و این موضوع جز اعتماد به یک شرکت مطمئن میسر نیست.
بررسی سوم
بررسی سیستم تهویه سقف متحرک استخر است.
سیستم تهویه در سقف استخر بسیار حائز اهمیت بوده چرا که باید هوای موجود در فضای استخر به درستی تهویه شود تا هوای خوب و مناسبی در هر شرایطی داشته باشید!
لازم به ذکر است که شرکت پوشش های تمدن در هر کجای سازه که نیاز باشد درب و دریچه به درخواست خود شما قرار می دهد.
بررسی چهارم

بررسی سیستم روشنایی سقف متحرک استخر است!
سیستم روشنایی در سقف استخر بسیار مهم است چرا که این ویژگی سقف استخر، امکان استفاده از استخر در شبانه‌روز و همچنین بهبود دید درونی استخر را برای شما فراهم می کند.
این ما هستیم که می توانییم در کنار طراحی منحصر به فرد برای استخرتان یک نورپردازی عالی برای استخرتان فراهم کنیم.
بررسی پنجم
بررسی خدمات پس از نصب و در نهایت، حمایت و بررسی دوره ای از سازه ی شما به درخواست خود شماست!
تا سازه ای مطمئن و همیشه شیک داشته باشید و این موضوع از گارانتی های ویژه ی شرکت ما می باشد!
علاوه بر این موضوع بر روی سازه ی شما شناسه ای نصب خواهد شد که تمام اطلاعات سازه ی سقف متحرک استخر شما از صفر تا صد از ابعاد و عکس ها و دیگر اطلاعات در آن قرارگرفته و در شرکت آرشیو می شود تا درصورت نیاز درآینده در اختیار شما قرار بگیرد.سقف استخر در شب بسیار دیدینی است و امکان شنا در هوای سرد برای شما فراهم می شود

مراحل اجرای سقف متحرک استخر
درمورد مدیریت

1. ارسال نمونه کار و پیش فاکتور:
در ابتدا ما نمونه کار های خود را برای شما ارسال میکنیم و یا در صورت تمایل می توانید از نمونه کارهای خود در محل پروژه های قبلی ما بازدید به عمل بیاورید. سپس توسط کارشناسان ما پیش فاکتور قیمت خدمتتان ارسال می گردد که در صورت تایید و موافقت شما، مراحل بعدی توسط ما طی می شود.

2. طراحی و برنامه ریزی:
در ابتدا باید طرح و برنامه ریزی دقیقی از ساختار سقف متحرک انجام شود. و این کار همانطور که گفته شد توسط مهندسان و کارشناسان مرتبط صورت گرفته و نکات فنی، محل نصب و نوع مواد مورد استفاده مشخص می شود.
جهت مطالعه بیشتر پلی کربنات سقف متحرک استخر

3. تعیین ابعاد سقف:
در این مرحله، ابعاد سقف متحرک باید به دقت تعیین شود تا بتوان ورق های پلی کربنات سقف را به اندازه صحیحی برش داد تا به قاب و ستون ها نصب شوند.
برای این منظور، باید اندازه استخر، فاصله بین ستون ها و نوع سقف متحرک را در نظر گرفت. به طور کلی طول هر سگمنت دو متر می باشد.
4. نصب پایه های سقف: 
در این مرحله، قاب و سیستم های پشتیبانی شامل ستون ها، بلوک ها و ریل ها، برای نصب سقف استخر آماده می شوند. قاب سقف استخر باید به طور دقیق برای نصب سقف متحرک استخر طراحی شود تا سپس بر روی استخر به طور کامل و محکم نصب گردد.

5. نصب پوشش سقف:
پوشش سقف استخر از متریالی به اسم پلی کربنات می باشد که بر روی قاب و ستون های سازه نصب می شود. 
پوشش سقف استخر باید به طور دقیق نصب گردد که باعث جلوگیری از نفوذ آب و هوا و حفظ دمای مناسب درون استخر شود؛ چرا که عدم نصب صحیح پوشش سازه؛ سبب می شود که ورق ها خاصیت ضد UV بودن خود را از دست بدهند و همچنین به مرور زمان دچار پوسیدگی شوند و مقاومت بینظر خود را از دست بدهند.

6. نصب موتور و سیستم کنترل:
اجرای این مرحله در نصب سقف متحرک استخر بستگی به نظر خود شما دارد که آیا مایل است چنین کاری را انجام دهد یا خیر! اگر خیر جواب است باز هم مشکلی در اجرای کار پیش نمی آید، چون این موتور ها و سیستم های کنترل برای حرکت سقف نصب می شوند و اگر نصب شوند چه اتفاقی می افتد؟ هیچ اتفاقی برای استخر زیبای شما نمی افتد!
زیرا امکان حرکت سقف استخر با دست امکان پذیر است!
این سیستم حرکتی می تواند شامل موتورهای الکتریکی، سیستم های هیدرولیک یا پنوماتیک باشد.
سیستم کنترل همچنین شامل سنسورها و کنترلرهای الکترونیکی است که به طور خودکار سقف را باز و بسته می کنند.

7. تست و عیب یابی:
پس از نصب کامل، سقف متحرک باید تست گردد تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود.
هرچند که کار شرکت تمدن درجه یک بوده اما بر روی اصول حرکت میکنیم و پیش از نصب، آزمایشات لازم برای بررسی عملکرد و اجرای صحیح سقف استخر انجام می دهیم. 

8. راه اندازی سقف:
پس از تست و عیب یابی موفق، سقف متحرک راه اندازی می شود و شما برای مدت طولانی می توانید از داشتن سقف متحرک استخر بهره برداری کرده و لذت کافی را ببرید.
همچنین شما می توانید از خدمات پس از نصب ما نیز بهره مند شوید و در هر زمان که دیدید قطعات سقف به درستی کار نمی کنند و یا هر گونه خرابی وجود دارد با ما تماس بگیرید تا جهت برطرف کردن آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

9. گارانتی سازه:
لازم به ذکر است که سازه ده سال گارانتی دارد و بیمه نامه پس از اتمام کار در اختیارتان قرار می گیرد.
در کل، نصب سقف متحرک برای استخر یک فرایند پیچیده است که نیاز به دقت و تخصص دارد. بهتر است برای نصب آن، با کارشناسان و متخصصان مرتبط مشورت کرده و بهترین شرکت را انتخاب کنید تا سازه ی سقف متحرک اسخر شما عمر طولانی تری داشته باشد.
 جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.سقف استخر با پوشش پلی کربنات و آلومینیوم مشکی

مزایای سقف استخر متحرک
اجرای سقف متحرک استخر
مزایای دیگری که برای سقف استخر متحرک می توان بیان کرد عبارتند از:

1. حفاظت از آب استخر:

سقف متحرک استخر به طور موثری از تابش نور خورشید جلوگیری می‌کند و در نتیجه مانع از سبز شدن آب استخر و کاهش تبخیر می‌شود. این امر باعث صرفه جویی در مصرف آب و محافظت از محیط زیست می‌شود.

2. کنترل کیفیت آب:
سقف متحرک مانع ورود گرد و غبار ، اسیدهای هوایی و سایر آلاینده های محیطی به داخل استخر می شود که می تواند کیفیت آب را تضعیف کند. وجود یک سقف استخر باعث حفظ کیفیت باکتریایی و شیمیایی مطلوب آب استخر میشود.

 3. افزایش فصل‌بندی استفاده از استخر:
با استفاده از سقف متحرک استخر، می‌توان در فصل‌های سرد سال نیز از استخر استفاده کرد و از فضای خارجی لذت برد. این امر باعث افزایش زمان استفاده از استخر و افزایش رضایت خانواده شما می‌شود.

4. طراحی زیبا و جذاب:
سقف متحرک استخر، به طور طبیعی یکی از سازه های زیبا و دل‌نشین می‌باشد. این سازه معماری به طور قابل توجهی دیزاین استخر را افزایش می‌دهد.

5. کاهش هزینه‌های نگهداری:
سقف متحرک استخر با استفاده از مواد با کیفیت بالا و ساختار مقاوم طراحی شده است. بنابراین، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آن کاهش می‌یابد و در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه‌های کلی استخر حاصل می گردد.

6. افزایش امنیت:

 در برخی از مدل ها، سقف متحرک استخر به صورت برقی کنترل می‌شود و در نتیجه، امنیت استخر افزایش می‌یابد. این امر باعث افزایش رضایت کاربران و کاهش خطرات احتمالی مرتبط با استخر می‌شود.
سقف متحرک استخر قابل قفل کردن است تا جلوی ورود ناخواسته افراد مد نظر شما را بگیرد. قفلهای الکتریکی ، مکانیکی یا کدی برای این منظور هستند، همچنین گیره های ایمنی نیز نصب می شوند تا جلوی باز شدن ناخواسته پنل های سقف را بگیرند.

 7.عایق گرمایی:
سقف متحرک می تواند برای جلوگیری از تبخیر آب و افت گرمای استخر عمل کند و از اتلاف انرژی جلوگیری کند.
این باعث می شود که گرم کردن مجدد آب استخر کمتر نیاز به انرژی داشته باشد. پنل های عایق شیشه ای یا پلی کربنات معمولا برای این منظور استفاده می شوند.

با توجه به مزایای فوق، سقف متحرک استخر یک راه حل عالی برای بهبود کیفیت و رفاه حال کاربران استخرهای روباز است.
لینک دیگر مقالاتیک منظره زیبا که سقف استخر می تواند آن را زیبا نماید

آیا سقف متحرک دربرابر زلزله مقاوم است؟

مقاومت سقف متحرک استخر در برابر زلزله، به عوامل مختلفی مانند طراحی، مواد ساختمانی، سیستم حرکتی و نحوه نصب آن بستگی دارد. برای مطمئن شدن از اینکه سقف متحرک استخر مقاوم در برابر زلزله باشد، باید از طراحی و ساخت آن توسط مهندسان مجرب و با رعایت استانداردها و مقررات مربوطه اطمینان حاصل پیدا کرد.
 شرکت سقف متحرک تمدن از مجرب ترین مهندسین خود با بهترین متریال در ساخت سازه استفاده می کند و مهم ترین موضوع در نظر شرکت سقف متحرک تمدن رعایت اصول و استاندارد های کار می باشد.
 به همین دلیل شرکت سقف متحرک تمدن در طراحی سقف متحرک استخر، از مواد ساختمانی با کیفیت و عالی استفاده می کند. همچنین، سیستم حرکتی سقف متحرک نیز باید با اصول مهندسی و استانداردهای مربوطه طراحی شود و در صورت نیاز، اقدام به ارتقاء آن صورت گیرد.
جهت مطالعه بیشتر پوشش سقف بادوام
جهت مطالعه بیشتر سقف متحرک استخر مقاوم
نمایی از سقف استخر در بالا

قیمت سقف متحرک استخر در نوشهر مدل سانروفنحوه نصب سقف متحرک استخر
مقاله سقف متحرک استخری

نحوه نصب سقف متحرک استخر نیز بسیار مهم است. باید از روش نصب مناسب و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات حرفه‌ای بکارگیری شود تا بهترین عملکرد و مقاومت را برای شما داشته باشد!
در ابتدا، کار توسط مشتری سفارش داده می شود و متریال و اندازه های سازه در شرکت آماده می شود و در نهایت سازه در ویلا یا باغ شما بر روی استخرتان اسمبل می شود.

 اما شاید اولین سوالی که برایتان پیش بیاید این باشد:
چگونه سقف متحرک استخر نصب می‌شود؟ و مدت زمان نصب چقدر است؟

برای پاسخ دادن به این پرسش که نصب سقف متحرک استخر به چه صورت است باید گفت که ابتدا باید محل نصب سقف متحرک بر روی استخر با دقت مورد بررسی قرار گیرد و این کار با بررسی های لازم توسط کارشناسان ما بررسی میگردد و سپس بر اساس ابعاد استخر، اندازه سقف متحرک و تعداد و ابعاد قوس‌های سقف و سگمنت ها موجود تعیین می‌شود که نصب و زمان اجرا به چه صورت است.
مثلا اگر سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه باشد دیگر نیازی به نصب داربست نیست چرا که فقط سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند و ثابت است که نیاز به نصب داربست دارند!
پس از بیان این موضوع باید گفت: که قوس‌های سقف به دیوار یا ستون‌های استخر نصب می‌شوند و سپس قوس‌های بالایی با پیچ و اتصالات به هم متصل می‌شوند و بعد از آن نصب قوس‌های سقف، پروفیل هایی در زیر آن نصب می شوند که مقاومت سازه و ورق های پلی کربنات را چند برابر کند!
به عبارتی پروفیل ها و ورق های پلی کربنات برش خورده با زاویه های مشخص در این مرحله مونتاژ شده و بر روی ریل قرار می گیرند و سپس سگمنت ها به یکدیگر متصل می شوند و سقف متحرک حرکت می‌کند.
 مدت زمان اجرای و نصب پروژه حداکثر یک ماه می باشد.

اطلاعات درمورد بازدید از استخر شما

دومین سوالی که ممکن است برایتان ایجاد شود این است که:
آیا برای نصب سقف متحرک استخر نیاز به مهندس داریم؟

برای نصب سقف متحرک استخر، نیاز به تخصص و دانش فنی در زمینه ساخت، تولید، طراحی و همچنین نصب و اجرای سازه‌های آلومینیومی و مکانیکی می باشد و همچنین در کنار این دانش مستلزم آشنایی با استانداردها و مقررات مربوط به سازه‌های استخری و سازه‌های حرکتی می باشد.
به طور کلی برای نصب سقف متحرک استخر به یک تیم متخصص و ماهر احتیاج دارید. که تیم مجرب شرکت سقف متحرک تمدن دارای معماران، طراحان و مهندسان مجرب و ماهری است که در جهت ارتقا و پیشبرد بهترین طرح مدنظر شما جلسه ای با حضور شما تشکیل می دهند تا به طرح مطلوب رسیده تا آن را برای شما اجرایی کنند.

به هرحال بستگی دارد که با چه اشخاصی و شرکتی قرارداد می بندید...!
 شماره تماس مهندس تمدن
09120463001با سقف استخر در فصل سرما نیز می تونید شنا کنید

آیا سقف متحرک استخر خودکار است؟
بله، سقف متحرک استخر خودکار وجود دارد که معمولاً به عنوان "پوشش استخر خودکار" شناخته می شود. این پوشش به صورت خودکار بر روی سطح آب استخر حرکت می کند. این پوشش توانایی پوشش دادن به استخر در زمان هایی که از استخر استفاده نمی شود را دارد و همچنین می تواند در برابر آلودگی ها و آلاینده های مختلف مانند برگ ها، حشرات و ذرات معلق محافظت کند. همچنین این پوشش می تواند هزینه های گرمایش آب و تبخیر آب را کاهش دهد و به عبارتی سقف متحرک استخر خودکار همان سقف متحرک استخر مدل برقی است.
 
جهت مطالعه بیشتر سقف متحرک برقی
جهت مشاهده فیلم سقف استخر اتوماتیک با پوشش شیری کلیک کنید!
سقف متحرک استخر برای چیست؟
سقف متحرک استخر، یک نوع سازه معماری است که برای استخرهای روباز طراحی شده است و قابلیت جابجایی دارد. این سقف معمولاً از چندین قسمت تشکیل شده و هر قسمت به وسیلهٔ یک سیستم موتوری و یا به وسیله ی دست قابل حرکت است. هنگامی که سقف از حالت باز به حالت بسته تغییر می‌کند، آب استخر تحت پوشش سقف قرار می‌گیرد و به این ترتیب، از آلودگی و سبز و لجن شدن آب به دلیل تابش نور خورشید جلوگیری می‌کند.
سقف متحرک استخر به دلیل قابلیت جابجایی، فضای بیشتری را برای استفاده در فصل‌های سرد سال در ویلای تان فراهم می‌کند و در فصل‌های گرم سال، باز بودن سقف باعث ایجاد حس بهتری از فضای باز در کنار و داخل استخر می‌شود. در برخی از طرح‌ها، سقف متحرک استخر به صورت برقی کنترل می‌شود و با استفاده از سیستم‌های خودکار، ریل، برق و ریموت جابجا می شود.
جهت اطلاعات بیشتر درمورد قیمت سقف متحرک اتوماتیک
 به عبارتی ساده تر یک سقف متحرک استخر، سازه متحرکی است که باز و بسته شدن آن میتواند دسترسی به استخر را به طور کامل مسدود کرده و یا برعکس آن را کاملا نمایان کند.
 این انسداد کامل توسط سقف استخر مزایای برای شما به ارمغان می آورد از جمله:
+عدم دسترسی دیگر افراد به استخر و ایجاد مزاحمت
+جلوگیری از ورود کودکان و حیوانات به داخل استخر
+تمیز نگه داشتن استخر به دلیل عدم ورود گرد و غبار به داخل استخر
 و...
نمایی از داخل سقف استخر
 ویژگی های سقف متحرک استخر
سقف متحرک استخر دارای ویژگی های متعددی است، همانطور که در بالا ذکر شد، خلاصه ای از آنها حفظ ایمنی، کنترل دما، حفظ کیفیت آب و حفظ رطوبت و بخار داخل استخر است.
اما گفتنی است که برای یک استخر حفظ دما و کنترل دما بسیار ضروری است و حتی سقف متحرک استخر میتواند برای کنترل دمای آب و هوای استخر باز و بسته شود و امکان وجود حرارت زیاد در فصل زمستان را برای شما فراهم می کند.
 جهت اطلاعات بیشتر درمورد مزایای سقف متحرک استخر روی این متن کلیک کنید
 
جهت اطلاعات بیشتر درمورد سقف متحرک استخر در طول سال چه مزایایی دارد
 تمدن همراه شماست!
شرکت سقف متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. سقف متحرک تمدن با کارشناسان مجرب و زبده خود در طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر در خدمت شماست.
ارتباط با ما:
 اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 

شماره تماس+واتساپ: 0912046300109005453001

 

X منوی اصلی سایت
منوی اصلی